شيلنا المخدة لقينا رأسها أتخشبت والكلاب بتاعتي رفضت تدخل أوضتها .. قسوة الحياة مع حورية فرغلي في وفاة خالتها ومقاطعة شقيقتها

الموجز

كشفت الفنانة حورية فرغلي، تفاصيل مثيرة عن تنبؤات علماء الفلك والأبراج حول زواجها منذ 7 سنوات.

وأضافت حورية فرغلي، خلال لقاء في برنامج «حواديت الناس» الذى تقدمه الإعلامية يمنى بدراوى على قناة الشمس الفضائية، أن الكثير من علماء الفلك أكدوا زواجي على مدار 7 سنوات لأنها برج الميزان، إلا أن تلك التوقعات لم تصدق على مدار 7 سنوات، مؤكدا أن الحب الحقيقي لا يتم تسوله.

وقالت "حورية": "لن أتسول الحب، وحبي الحقيقي كان خطيبي الذي توفى فى حادث سير والحب فى حياتى الآن هو حبى لوالدى ولشقيقتى رغم مقاطعتها لى وعدم ردها على تليفوني وهو أمر يسبب لي أزمة في حياتي وأتمنى أن تراجع نفسها لأني أحبها".

وفي لقاء سابق كشفت الفنانة حورية فرغلي أصعب المواقف التي مرت بها، خلال حياتها.

وتحدثت حورية فرغلي عن كواليس هذا اليوم،  موضحةً: خالتي كانت معايا أنا وأمي وقعدين بنتعشى، فجأة وطت راسها أفتكرتها نامت، بنصحيها مبتصحاش، جبنالها الدكتور قال ماتت، وربطوا راسها لفوق، لتاني يوم عشان كان يوم شم النسيم، والناس أجازة.

وتابعت حورية فرغلي: تاني يوم المُغسلة جت الصبح، قالت لماما محتاجين حد من عندكم يكون معانا عشان الصيغة اللي لبساها، ماما قالت لي قومي غسلي خالتك عيب، بصيت لبنتها وقلت طب قومي أنتِ، أنا عمري ما شُفت حد ميت قبل كدة.

وأضافت حورية فرغلي: مشيت ورا المُغسلة، ومكنتش عارفة أنا خايفة ولا مرعوبة، شيلنا المخدة لقينا راسها أتخشبت لأن بقالها كتير متوفية، وبعد ما خرجت قعدت جمب جوز ماما، قالي برافوا يا ريريت، كدة أتغفر لك 50 كبيرة من الكبائر، قُلت له مش كنت أعملهم الاول، وزعلت من ماما جدًا بسبب الموقف ده.

واستكملت حورية فرغلي: بربي كلاب في بيتنا، وكانوا بيدخولوا معايا كل مكان في الشقة، لكن بعد وفاة خالته عمرهم ما دخلوا الأوضة اللي خالتي توفت فيها، مدخلوهاش لمدة سنة، ودي كانت من أغرب الأشياء اللي لاحظتها من الكلاب، عمري ما خفت من الموت لكن بفكر في شكلي هبقا عاملة إزاي لما أموت، وأكون مكان خالته.

تعليقات القراء