بعد انفصالها عن الهضبة.. دينا الشربيني تعلن ارتباطها: شخص لذيذ جدًا (فيديو)

كشفت الفنانة دينا الشربيني، عن دخولها علاقة حب جديدة مع شاب

 وصفته بأنه شخص لذيذ جدًا، حسب تعبيرها، بعد انفصالها عن المطرب عمرو دياب.

 

وتحدثت الشربيني في لقاء تلفزيوني مع الإعلامية جومانا بوعيد، عن صفات الشخص الذي سترتبط به،قائلة: "لازم يكون شخص لذيذ ودمه خفيف"، لتسألها جومانا "هو لذيذ"؟ فتجيب دينا: "لذيذ قوي"... في إشارة إلى مرورها بعلاقة عاطفية جديدة.

 

كما بينت أنها تعيش حالة توازن على المستوى الشخصي بين الحب وعملها، مضيفة: "أنا بحب إحساس الحب جداً، ودايماً بقول إن الحب مش معناه حب بين واحد وواحدة أو واحد ومراته، الحب عموماً بين الناس والأهل والصحاب، فكرة الحب بحبها، وبحب الشغل أوي ولكن لازم يكون فيه توازن، وأنا الحمد لله عايشة حالة التوازن دي".

 

كما أضافت: "حلو التركيز في الشغل ولكن لما بيبقى فيه حد حلو في الحياة بيحب وبيشجع على الأحسن، لأن الشغل جزء من الشخصية، أكيد ده بيساعد في الحياة".

 

وتابعت "مفيش حد بتحبيه هتنسيه بسهولة علشان فيه عشرة وتفاصيل كتير لكن لازم كل حد يبقى في حاجة يعرف إن الحاجة دي ممكن تخلص ولو خلصت يبقى ده الأحسن علشان ربنا شايل له الأحسن، وأنا عندي الحمد لله حاجة كويسة وهي فكرة الرضا والتأقلم، يعني أنا هقاتل علشان حاجة أنا هقدر أعملها، ولكن مش هقاتل على حاجة خلاص مش هتنفع".

 

يذكر أن آخر أعمال دينا الشربيني الفنية، مسلسل "آخر دور" وتدور أحداثه حول روان، وهي فتاة مُتهمة بقتل زوجها، ولكنها تحاول إثبا

ت براءتها.

رابط الفيديو: https://youtu.be/QWBjGJWB2EE

تعليقات القراء